Regulamin Obiektu
Drodzy Goście, poniżej przedstawiamy ogólne warunki korzystania z lokalu przez klienta.
Zastosowane w treści określenia oznaczają:
Andrzej Krzyścin – właściciel lokalów nr 14, 15 oraz 20 zlokalizowanych przy ul. Konopnickiej 11, 58-540 Karpacz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą:
KRZYŚCIN Andrzej Krzyścin z siedzibą w Szczytniki Duchowne, 62-214, os. Królewskie 49, będącym czynnym podatnikiem VAT i posługującym się numerem NIP 784-134-56-52 oraz REGON 630391642 zwany dalej Wynajmującym, będący stroną umowy najmu Apartamentu
Klient - osoba fizyczna albo prawna, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego będącego w dyspozycji.
Apartament - lokal mieszkalny, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejsze ogólne warunki korzystania z lokali, zwane dalej Warunkami, stanowią integralną część umowy najmu Apartamentu zawartej pomiędzy Klientem, a Andrzej Krzyścin.
- W ramach umowy najmu, Andrzej Krzyścin zobowiązuje się przygotować Apartament dla Klienta oraz udostępnić go mu, w zamian za ustalone wynagrodzenie.
§ 2
Rezerwacja
- Przed dokonaniem rezerwacji i zawiązaniem umowy najmu, Klient zobowiązuje się zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Rezerwacji Apartamentu Klient może dokonywać w następujący sposób:
- drogą mailową na adres e-mail: biuro@k2apartamenty.karpacz.pl
- telefonicznie, pod numerem 600722063, 608689745
- Klient po dokonaniu rezerwacji Apartamentu telefonicznie lub drogą mailową, otrzyma na swoją skrzynkę pocztową e-mail formularz, w którym znajdują się informacje o dokonanej rezerwacji (numer rejestracji, miejsce, czas, cena rezerwacji, sposób płatności)
- Rezerwacji Apartamentu można dokonywać na okres, co najmniej 2 dni, co stanowi też minimalny czas trwania umowy najmu.
§ 3
Opłata za usługę i warunki płatności
- Wysokość opłaty za wynajem Apartamentu jest każdorazowo podana w formularzu potwierdzenia rezerwacji otrzymywanym po dokonaniu rezerwacji lub telefonicznie przy dokonywaniu rezerwacji.
- Opłata wskazana w ofercie cenowej na stronie internetowej i w formularzu rezerwacyjnym zawiera 8% podatek od towarów i usług.
- Opłata za wynajem Apartamentu obejmuje:
- opłatę za przygotowanie Apartamentu
- opłatę za pobyt w Apartamencie liczby osób ustalonej w umowie
- Do opłaty za wynajem doliczana będzie opłata miejscowa w wysokości 2,50 zł od osoby za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
- Dodatkowo mogą obowiązywać inne opłaty i kaucje, wskazane w formularzu rezerwacyjnym lub umowie.
- Umowa najmu nie obejmuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników oraz uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych.
- Po dokonaniu rezerwacji w ciągu 2 dni (48 godzin) Klient zobowiązany jest wpłacić na rachunek bankowy wskazaną w formularzu rezerwacyjnym opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% opłaty za wynajem Apartamentu. Liczy się data księgowania na koncie. W przypadku braku wpłaty w tym terminie Andrzej Krzyścin zastrzega sobie możliwość anulowania rezerwacji. Opłata rezerwacyjna wpłacona po terminie wskazanym w formularzu przywraca rezerwację, o ile Andrzej Krzyścin nadal dysponuje wolnymi miejscami.
- Opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna.
- Rezerwacja zostaje potwierdzona po wpłacie opłaty rezerwacyjnej na wskazane konto w wyznaczanym terminie.
- Pozostałą część opłaty za wynajem Apartamentu (70%) klient może zapłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 10 § 3 na 2 dni przed przyjazdem lub gotówką na miejscu w dniu zameldowania.
- Płatności można dokonywać:
- Na rachunek bankowy KRZYŚCIN Andrzej Krzyścin:
KRZYŚCIN Andrzej Krzyścin
Os. Królewskie 49
62-214 Szczytniki Duchowne
NIP 784-134-56-52
Nr konta: 39 1020 4115 0000 9102 0119 5916PKO Bank Polski
- Gotówką w dniu zameldowania
- Bonem turystycznym
§ 4
Zmiana terminu rezerwacji przez Klienta
- Zmiana terminu rezerwacji apartamentu jest warunkowana dostępnością innego wybranego terminu. W takim przypadku zmiana terminu rezerwacji nie podlega dodatkowej opłacie. Zmian w rezerwacji Klient może dokonać do 21 dni przed planowanym przyjazdem.
- Andrzej Krzyścin może anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych tj. w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia ze strony Andrzej Krzyścin. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Andrzej Krzyścin ma obowiązek zaproponować Klientowi inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę rezerwacyjną (anulacja rezerwacji).
§ 5
Procedura pobytu Klienta
- Pobyt w apartamencie zaczyna się od godziny 15.00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. Klient zobowiązany jest dokonać odbioru Apartamentu od przedstawiciela Andrzeja Krzyścin o ustalonej przez Strony godzinie, sprawdzając jego stan techniczny i czystość. Odbiór kluczy od przedstawiciela jest możliwy w godzinach 08:00-21:00. Jeśli przyjazd jest planowany w godzinach innych niż wyżej wymienione godziny, Klient ma obowiązek powiadomić o tym, co najmniej 24 godziny przed dniem przyjazdu. Przyjazdy w godzinach nocnych mogą być objęte dodatkową opłatą w wysokości do 100 złotych.
- Zakończenie pobytu następuje o godzinie 11.00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu. Do godz. 11.00 Klient jest zobowiązany zwrócić klucze przedstawicielowi Andrzeja Krzyścin.
- Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 bez wcześniejszego uzgodnienia równoznaczne jest z rozpoczęciem kolejnej doby. Ewentualny późniejszy wyjazd możliwy jest po uzgodnieniu, w zależności od dostępności apartamentu.
- W przypadku wyjazdu przed planowanym terminem, nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane, a opłacone dni.
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22:00 do 06:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek mieszkańców.
- Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
- Palenie w apartamentach jest zabronione. Klient nie przestrzegający tego zakazu zostanie obciążony opłatą w wysokości 300 złotych, stanowiącą równoważność kosztów prania zasłon i narzut w apartamencie.
- W przypadku utraty pilota do szlabanu Klient jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania właściciela lub przedstawiciela oraz do uiszczenia opłaty w wysokości 500 zł
- Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć Apartament w przypadku jego opuszczenia, zamykając okna i drzwi wejściowe na klucz oraz mieć staranną pieczę nad kluczem.
- Klient zobowiązuje się do dopilnowania, aby liczba osób przebywających z nim w Apartamencie nie przekraczała tej, która została określona jako maksymalna w katalogu, na stronie internetowej lub w formularzu rezerwacyjnym.
- Klient oraz osoby mu towarzyszące są zobowiązane do umożliwienia przedstawicielowi Andrzeja Krzyścin ich czasowego zameldowania w Apartamencie.
- Andrzej Krzyścin nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od obiektu dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone podczas trwania pobytu w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
- W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie, Andrzej Krzyścin ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu.
- Wszelkie uwagi i żądania prosimy zgłaszać na biuro@k2apartamenty.karpacz.pl
§ 7
Pobyt ze zwierzętami
- Podstawowym warunkiem przyjęcia zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji.
- W przypadku przyjazdu z psem właściciel zwierzęcia powinien ze sobą posiadać książeczkę zdrowia bądź paszport z aktualnym wpisem o szczepieniu przeciwko wściekliźnie.
- W apartamencie mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Właściciel apartamentu ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
- Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 20 zł za każdą dobę.
- Zwierzę przebywające na terenie obiektu nie może przeszkadzać innym Gościom.
- W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym.
- Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu obiektu
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.
- Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
- Obowiązuje zakaz wyprowadzania psów na teren placu zabaw dla dzieci.
§ 8
Polityka Prywatności
- Administratorem Państwa danych osobowych jest KRZYŚCIN Andrzej Krzyścin z siedzibą w Szczytniki Duchowne, 62-214 Os. Królewskie 49 (dalej Administrator). W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu biuro@k2apartamenty.karpacz.pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
- zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji,
- w przypadku dodatkowo wyrażonej zgody – także w celu przesyłania Państwu treści marketingowych, zawierających w szczególności informacje o informacje o promocjach, usługach, konkursach, eventach a także dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z wysyłaniem tych treści.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze Państwa korespondencji oraz na realizacji działań marketingowych (6 ust. 1 lit. f RODO).
- Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres korzystania przez Państwa z tych usług. Po zaprzestaniu korzystania z usług, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail będą przechowywane jeszcze przez okres 3 lat dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z tych usług.
- Jeśli zażądają Państwo zaprzestania wysyłania treści marketingowych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trzech lat od otrzymania tego żądania. Wówczas Państwa dane będą przechowywane jedynie w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z tą wysyłką.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia umowy o wynajem apartamentu. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości świadczenia usług przez Andrzej Krzyścin.
Dostęp do Państwa danych osobowych będzie mieć personel oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Andrzej Krzyścin (tj. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki
Pobierz wersje PDF